Tag:The love game- Το παιχνίδι της αγάπης

by - Φεβρουαρίου 16, 2014

Γεια σας κορίτσια μου!!! 
Είμαι και πάλι κοντά σας με άλλο ένα tag το οποίο ονομάζεται το παιχνίδι της αγάπης. Με έκαναν Tag  δυο κορίτσια η Εύα από το Greek blog for beauty και η Τζένη από το Tzen89 και της ευχαριστώ πάρα πολύ!!!!


Οι κανόνες του παιχνιδιού:
1)Αναφέρουμε την κοπέλα που μας έχει κάνει tag
2)Απαντάμε στις ερωτήσεις
3) Να κάνεις tag 10 κοπέλες
4) Να προσθέσεις  5 δικές σου ερωτήσεις

Ερωτήσεις:

1)  5 πράγματα που αγαπάς (υλικά κ’ άυλα)
Αγαπώ τις ηλιόλουστες ανοιξιάτικες μέρες
Αγαπώ τις βόλτες στο κέντρο της Αθήνας
Αγαπώ τον καφέ μου
Αγαπώ τις γατούλες έξω από το σπίτι μου
Αγαπώ τη σοκολάτα 

2) 5 πράγματα που μισείς 
Μισώ  την αγένεια
Μισώ  το τουπέ που έχουν κάποιοι
Μισώ  τα κρέατα με λίπος
Μισώ  τα περισσότερα έντομα
Μισώ  την ασέβεια

3) 5 πράγματα που σου λείπουν
Μου λείπουν τα καλοκαίρια που πέρναγα στην Ουκρανία ως παιδάκι
Μου λείπουν τα ταξίδια
Μου λείπουν και άλλα καλλυντικά (κλεμμένο από την Εύα μιας και συμφωνώ απόλυτα)
Μου λείπουν φίλοι και συγγενείς που μένουν μακριά
Μου λείπουν τα γλυκά (μιας και τα έχω περιορίσει)    

4) 5 ευχές για το 2014
Εύχομαι να πάρω το δίπλωμα οδήγησης που όλο αναβάλω
Εύχομαι να χάσω 5 κιλά
Εύχομαι όλοι να είναι υγιείς και ευτυχισμένοι    
Εύχομαι να ξεκινήσω επιτέλους εντατικά μαθήματα Ρωσικών
Εύχομαι να περάσω όλα τα μαθήματα που χρωστώ στη σχολή  

5) 5 όνειρα που θέλεις να γίνουν πραγματικότητα
Θέλω να πάω στην Νέα Υόρκη
Θέλω να σταματήσω να αναβάλω τα πάντα
Θέλω να ξεκινήσω να προσπαθώ ενεργά για τους στόχους μου
Θέλω να ξεκινήσω μαθήματα Μακιγιάζ σε κάποια σχολή
Θέλω να μάθω να χορεύω salsa

Οι ερωτήσεις της Εύας:

1)Ποιο είναι το προϊόν ομορφιάς για το οποίο νιώθεις υπερήφανη που απέκτησες το 2013?
Μάλλον το Pore fissional primer της Benefit μιας και το ήθελα αρκετό καιρό.

2)Αν έδινες ένα χρώμα στη ζωή σου ποιο θα ήταν αυτό και γιατί?
Πιστεύω πως θα ήταν το λιλά μιας και είναι ένα ήρεμο χρώμα ούτε υπερβολικά έντονο αλλά ούτε υπερβολικά σκούρα και επίσης γιατί είναι το χρώμα του δωματίου μου όπου περνάω πολύ χρόνο.

3)Ποια καλή σου πράξη έχεις να θυμάσαι από το 2013?
Δεν έχω να θυμάμαι κάποια συγκεκριμένη αλλά πιστεύω πως κάνω μικρές καλές πράξεις καθημερινά.

4)Τι θέλεις να διαγράψεις από την μνήμη σου που συνέβη το 2013?
Δεν νομίζω πως υπάρχει κάτι που να θέλω να διαγράψω από την μνήμη μου.

5)Ποιο είναι το προϊόν ομορφιάς που θέλεις μετά μανίας να αποκτήσεις?
Ήθελα μετά μανίας την παλέτα Naked 3 της Urban Decay αλλά την απόκτησα πρόσφατα, οπότε δεν υπάρχει κάτι καινούριο προς το παρόν που να θέλω τόσο.

Οι ερωτήσεις της Τζένης:

1)Αν είχες τη δυνατότητα φέτος να πας διακοπές που θα πήγαινες?
Αν είχα την δυνατότητα θα ήθελα να πάω στη Νέα Υόρκη, αλλά δεν πρόκειται οπότε κάποιο νησάκι στην Ελλάδα.

2)Ένα προϊόν ομορφιάς που θέλεις να αποκτήσεις το 2014?
Όπως ανέφερα και πιο πάνω αυτό που ήθελα πολύ το απέκτησα πρόσφατα οπότε δεν έχει βρεθεί προς το παρόν κάτι που να θέλω πολύ.

3)Ένα προϊόν ομορφιάς που μίσησες το 2013?
Ένα ρουζ της Bourjois στην απόχρωση 74 Rose Ambre, η ποιότητα του συγκεκριμένου ρουζ είναι χάλια.

4)Τι αποκόμισες από τη χρονιά που μας πέρασε?
Επιβεβαίωσα την άποψη μου πως δεν χρειάζεται να έχεις πολλούς φίλους αλλά λίγους και καλούς. 

5) Ένα συναίσθημα που έχεις ανάγκη να νιώσεις στο νέο έτος?
Έχω την ανάγκη να νιώσω  ότι μπορώ να πετύχω κάποια πράγματα.

Οι 10 κοπέλες που κάνω tag:

Οι 5 δικές μου ερωτήσεις:
1)Ποιο λουλούδι σε κάνει χαρούμενη όταν το βλέπεις?
2) Τι αγαπάς περισσότερο στα ταξίδια? (τι σου αρέσει περισσότερο να κάνεις)
3)Κάτι για το οποίο είσαι υπερήφανη που έκανες το 2013?
4)Ένας στόχος που θέλεις να επιτύχεις το 2014?
5)Ποιο είναι το all time favorite προϊόν  ομορφιάς σου? 


Τα λέμε σε επόμενο ποστ!!!
Xo Xo

You May Also Like

0 σχόλια

Θα χαρώ πολύ να διαβάσω τα σχόλια σας!!! Αν σας άρεσε η δημοσίευση μου κάντε την share στο facebook αυτό θα με έκανε πολύ χαρούμενη. Ευχαριστώ πολύ και τα λέμε σε επόμενο post.