Alina Sol

  • Home
  • About
  • Beauty
  • Fashion
  • Travel Stories
  • Cooking
  • Lifestyle
Γεια σας κορίτσια μου! Και σήμερα είμαι εδώ με νέο ποστ. Παρακάτω θα δούμε τι αποφάσισα να φορέσω μια μέρα που δεν έκανα τίποτα το ιδιαίτερο, πέρα του να στολίσω για αυτό και έβαλα το κόκκινο κραγιόν που είναι πιο εορταστικό.

Hi girls! I'm here again with another "a day in my style" post. Today i haven't done a lot except of decorating my christmas tree, that's why i wanted a festive red lip.

As for beauty products:


Faundation: Garnier bb cream
Powder:L'oreal True mutch
Bronzer: Too Faced Milk chocolate
Blush: Essence Blush up
Eye  primer:Essence I <3 Stage
eye brows: Nivea eyeshadow in stone 89
eye shadow: Inglot in 395, Oriflame brown (don't know the exact name)
mascara: Maybelline Big Eyes
eye pencil: Avon
lips: Sephora long lasting lipstick in No19, Sephora red lip liner
Concealer: Inglot concealer in No 66


And here is the finished product:




And now let's see what i decited to wear:







  
Boots: Zara
Leggings: Zara
Shirt: Pull and Bear
Top: H&M
Scarf: Marks&Spencer


XoXo

Share
Tweet
Pin
Share
No σχόλια
Γειά σας κορίτσια μου ελπίζω να είστε όλες καλά!  Όπως σας υποσχέθηκα σήμερα σας έχω άλλη ένα ποστ με το τι φόρεσα μια μέρα της εβδομάδος. Ας ξεκινήσουμε λοιπόν!

Hi girls hope you're all doing well!  As I promised you today I have another post of a day in my style.  So let's get started!

Ως προς τα προϊόντα μακιγιάζ έχουμε και λέμε :

Let's see the beauty products first :



Faundation: Maybelline Super stay better skin
Powder:L'oreal True mutch
Bronzer: Too Faced Milk chocolate
Blush: Bourjois 74 Rose Ambre
Primer: Radiant Matt finish
Eye  primer:Essence I <3 Stage
eye brows: Nivea eyeshadow in stone 89
eye shadow: Inglot in 395, Oriflame brown (don't know the exact name)
mascara: Maybelline Big Eyes
eye pencil: Radiant in brown
lips: Clinique Chubby stick in 02 whole latte honey
Concealer: Essence coverstick

And this is the finished product :




Τώρα ας δούμε και το τι αποφάσισα να φορέσω :

Now let's see what I ended up wearing :





knee high socks: (don't remember where I got them )
Skirt: Stradivarius link
Jumper: Pull and bear link
Necklace :Accessories
Boots: Tsakiris Mallas
Leather Jacket :Zara
Bag: Stradivarius link

Thanks for reading!!!!

XoXo
Share
Tweet
Pin
Share
No σχόλια
Γεια σας κορίτσια!!! Και πάλι σήμερα κοντά σας με ένα review αυτή τη φορά!!! Εδώ και κάποιο καιρό έχω αγοράσει κάποια από τα long lasting κραγιόν του Sephora και είπα να σας πω τις απόψεις μου για αυτά όπως επίσης να σας δείξω κάποια από τα χρώματα της σειράς.  Για πάμε λοιπόν να δούμε...

Hi girls!!!! So today I am back with a review. Quite a while ago I bought the sephora long lasting lipsticks so I thought to tell you  my opinions on them and saw you some of the colors of the line as well. So let's see...




Λοιπόν δεν θυμάμαι πόση ώρα λέει ότι κρατάνε αλλά τη μια ημέρα που δοκίμασα το No 17 που είναι το πιο ανοιχτό ροζ κράτησε περίπου για 5 ώρες (από τις 3μ.μ μέχρι τις 8μ.μ) βέβαια μετά από 2-3 ώρες το πολύ χρώμα είχε φύγει αλλά τα χείλη και πάλι είχαν κάποιο χρώμα. Μέσα στις 5 ώρες αυτές είχα φάει αρκετές φορές οπότε δικαιολογείται το ότι έφυγε το πολύ κραγιόν.

Well I don’t remember how long they are supposed to stay but the first time I tried the No 17 lipstick (it is the pinky shade) I had it for about 5 hours (from 15:00 to 20:00). After 2-3 hours most of the color was gone but it had left a nice pinky shade on my lips. In between those 5 hours I had ate several times so it is reasonable that most of the lipstick went off.



Το κραγιόν στην απόχρωση No 21 που είναι ένα μοβουλί χρωματάκι κράτησε και αυτό πάνω κάτω 5 ώρες (από τις 1μ.μ μέχρι τις 6μ.μ). Στη περίπτωση αυτού βέβαια το χρώμα που έμεινε ήταν πολύ πιο έντονο.
Ως προς το κόκκινο ( No 19) έχω να πω πως κρατάει πιο πολύ από όλα. Το έχω χρησιμοποιήσει αρκετές φορές βράδυ και κρατάει άψογα όλο το βράδυ.









The lipstick in shade No 21 which is a purple color lasted for 5 hours also (from 13:00 to 18:00). In thise case the color was more vivid and you could defiantly tell that you had a lipstick on.  
As for the red shadeNo 19 it is the one that lasts the longest. I have wore it several times for nights out  and it always last perfectly throughout  the whole night.


Ως προς την υφή, όταν τα απλώνεις είναι πολύ απαλά και απλώνονται πολύ εύκολα και ομοιόμορφα μετά από λίγο όμως σαν να στεγνώνουν και σταθεροποιούνται πάνω στα χείλη. Κάποιες φορές μπορεί να είναι πολύ στεγνά και να θέλεις να βάλεις κάποιο ενυδατικό προϊόν από πάνω. Μυρίζουν αρκετά ωραία , έχουν κάτι φρουτόδες προς γλυκό θα το έλεγα. Αυτό που πρέπει να προσέχετε είναι να μην σας ξεφύγει κάπου ή λερωθείτε γιατί δεν φεύγει με τίποτα!!!

As for the lipstick itself it is velvety and it goes perfectly and very easy on your lips, after a little bit it dries and staies on your lips. Sometimes your lips may fill dry so you have to apply some kind of moisturizing product. It smells really nice, I would say fruity but a little bit sweet at the same time. You have to be very careful when you apply it because once you make a mistake there is no way back it stains your skin.

Αυτά για σήμερα! Τα λέμε σε επόμενο post!!!

That’s all for today! See you!!!

Xo Xo
Share
Tweet
Pin
Share
No σχόλια
Γεια σας κορίτσια μου!!! Τι κάνετε?? Έχει περάσει καιρός από το τελευταίο μου ποστ,
αλλά είχα μπλέξει λίγο με την σχολή και άλλα τέτοια.  Λοιπόν για σήμερα σας έχω ένα haul,
με λίγα λόγια πήγα για ψώνια και είπα να σας δείξω κάποια από αυτά που πήρα,. Μιας και έχω
 χρησιμοποιήσει κάποια από αυτά ήδη το καθένα θα συνοδεύεται από ένα μικρό review.

Hi girls!!! How are you?? Long time no seen.  I know I haven't posted anything lately but have been busy with my institute and all that jazz. So for today's post I have a haul for you, I have bought some beauty related staff lately so I thought to saw you them. Once I have already tried some of them there is gonna be a little review for each one.

Make up

Λοιπόν ας ξεκινήσουμε με τα προϊόντα μακιγιάζ.
1)Το πρώτο προϊόν και για το οποίο είμαι και πιο ενθουσιασμένη είναι το pink leopard blushing bronzer της too faced. Είναι ένα πολύ ωραίο Highlighter- bronzer- blush που απλώνεται πολύ ωραία στην επιδερμίδα και ταιριάζει σε πολλούς τύπους δέρματος. Το πήρα γύρω στα 18,5€ μιας και είχε -35%.

1)The first product for which I am excited the most is the too faced pink leopard blushing bronzer. It is a really nice highlighter- bronzer- blush that goes really smooth on your skin and is perfect for the most skin types. I got it for 18,5€ once it had -35%.

2)Το δεύτερο προϊόν είναι επίσης ένα ματ bronzer της too faced, είναι το milk chocolate soleil bronzer. Είναι πολύ ωραίο και μυρίζει σοκολάτα, μόνο που η συγκεκριμένη απόχρωση πιστεύω πως ταιριάζει σε πιο ανοιχτούς τύπους επιδερμίδας. Αυτό έκανε μόνο 13€ μιας και είναι στη παλιά συσκευασία.

2)The second product is the too faced milk chocolate soleil bronzer. It is a really nice bronzer also and it smells like real chocolate, this specific shade I think is better for light skin shades. This cost me only 13€ because it is in the old packaging.


3)Μετά έχουμε δύο μολύβια ένα για τα μάτια και ένα για τα χείλη. Το μολύβι για τα μάτια είναι το Made to stay inside eye της Catrice και είναι ειδικό για το εσωτερικό του ματιού και όντος κάνει δουλειά μιας και δεν φεύγει κατευθείαν όπως άλλα μπεζ μολύβια για τα μάτια. Όσο για το μολύβι για τα χείλη είναι της Essence στο χρώμα 06 satin mauve είναι σε μια ωραία μοβ απόχρωση και πολύ φθηνό.

3)Then we have two pencil liners. The first one is the Catrice made to stay inside eye eyeliner.  I like it because it defiantly stays inside in comparison with other similar eyeliners. The second one is just an Essence lip liner in the shade 06 satin mauve, it’s a nice mauve color and really cheap.



4)Τέλος έχω δύο κραγιόν Sephora, είναι από την long lasting σειρά και όντος διαρκούν πολύ. Η πρώτη απόχρωση είναι το No 21 και η δεύτερη είναι το No 17. Ήταν 1+1 δώρο οπότε έκαναν 13,4€ και τα δύο.  

4)Last but not least I have two sephora lipsticks, they are from the long lasting series and they definatly last long. The first shade is the No 21 and the second shade is in the No 17. They were buy 1 get 1 free so they cost me 13,4€ both.

Skin care

Ως προς τα προϊόντα περιποίησης επιδερμίδας έχουμε και λέμε:
1)Μια μάσκα της Apivita με ελιά για βαθιά απολέπιση. Τη συγκεκριμένη μάσκα την έχω
χρησιμοποιήσει και στο παρελθόν και είναι πολύ ωραία άλλα είναι «πολύ βαθιάς» απολέπισης οπότε ίσως για κάποιους να είναι πολύ έντονη.

1)The first skin care product is a face mask from apivita. It is an intensive exfoliating mask with olive, I have used it in the past and I like it but it is really intense so for some skin types it may be too much.

2)Το δεύτερο είναι μία κρέμα προσώπου της Garnier. Είναι η Hydra-Adapt  για μικτή και λιπαρή επιδερμίδα, μυρίζει ωραία αλλά δεν έχω καταλήξει εάν μου αρέσει η όχι.

2)The second one is a face moisturizer from Garnier. It is the Hydra-Adapt face cream for combination to oily skin, it smells nicely but I haven’t decided yet if I like it or not.



3)Έχουμε το Exfotonic scrub σώματος της L’Oreal, είναι τέλειο και πολύ αναζωογονητικό και άμα σκεφτείς ότι έκανε μόλις 3€ είναι ότι πρέπει. Το δεύτερο είναι μια κρέμα χεριών της Essence,έχει μια πολύ γλυκιά μυρωδιά που μπορεί να μην αρέσει σε όλους. Λέει ότι δεν αφήνει λιπαρότητα στα χέρια, αλλά αφήνει και πολύ μάλιστα οπότε την χρησιμοποιώ μόνο πριν κοιμηθώ.

3)So we also have the L’Oreal Exfotonic body scrub, it is amazing and really refreshing and if you think that it coasted me only 3€ it’s perfecto. The second one is an Essence hand cream, it smells very sweet so I think not everyone would like it. It says that it does not leave an oily residue, but it definitely does so I use it only before bed.




4)Τέλος έχουμε δύο κρέμες σώματος από τα Body Shop η πρώτη είναι με mango και η δεύτερη είναι με βούτυρο Karite. Μου αρέσουν και οι δυο πολύ και μυρίζουν υπέροχα.

4)Lastly we have two Body Shop body whips, the first one is the mango one and the second one is with karite oil. I like them both very much and they smell amazingly.  


Τα λέμε σε επόμενο ποστ!!! 
See you on another post!!!

Xo Xo



Share
Tweet
Pin
Share
No σχόλια
Έχοντας παρακολουθήσει on line πολλά fashion show διάσημων οίκων  κατέληξα στα εξής συμπεράσματα για το τι πιθανόν να φορεθεί πολύ φέτος.

Dior
Αυτά που μου κέντρισαν το ενδιαφέρον και ήταν πολυφορεμένα πάνω στη πασαρέλα είναι:
1)Μακριές φούστες με λοξό κόψιμο.
2) Γόβες με ελαφριά μύτη μπροστά και λουράκι που δένει γύρο από τον αστράγαλο.
3) "ορθογώνιες" τσάντες.








Stella McCarteney
Στο συγκεκριμένο οίκο κυρίαρχο χρώμα ήταν το μαύρο το γκρι και το σκούρο μοβ. Αυτά που φορέθηκαν πολύ ήταν:
1)Σακάκια, παλτό, φούστες κ.λ.π. όλα σε μαύρο χρώμα με λεπτές άσπρες ρίγες.
2) Καπέλα τύπου Jockey σε μαύρο και γκρι χρώμα.
3) Τεράστια παλτό σε διάφορα σχέδια.











Και τέλος αυτά που μας παρουσίασαν οι hennes & mauritz (H&M) πού είναι και πιο προσιτά έχουν ως εξής:
1) Oversized πουλόβερ που φοριούνται ως φορέματα.
2) Ψηλές μπότες πάνω από το γόνατο.
3) Κυρίαρχο χρώμα το μαύρο, το γκρι και το κρεμ (cream).















Tip: Σε κανένα fashion show δεν είδα πολύ ψηλές γόβες με αυτή τη τεράστια πλατφόρμα που ήταν στη μόδα μέχρι πρότινος συνεπώς πιστεύω πως αυτό το trend έχει αρχίσει να ξεπερνιέται.

Share
Tweet
Pin
Share
No σχόλια
Όπως κάθε καλοκαίρι έτσι και φέτος πηγαίνοντας στη παραλία γεμίζουμε το νεσεσέρ μας με τα απαραίτητα προϊόντα. Σήμερα λοιπόν θα σας δήξω ποια είναι τα δικά μου must have για τη παραλία.
Ξεκινώντας απαραίτητο είναι το νεσεσέρ μου το οποίο θα γεμίσω με ένα σωρό πράγματα. Το συγκεκριμένο είναι από το H&M και κοστίζει γύρω στα 7 ευρώ.
Με τον ήλιο να καίει και έχοντας γαλακτερό χρώμα δεν πάω πουθενά χωρίς το αντηλιακό μου. Τώρα τελευταία ανακάλυψα το silk Hydration της Hawaiian Tropic και ομολογώ πως το αγάπησα. Πρώτα από όλα μυρίζει υπέροχα, η τιμή του είναι πολύ χαμηλή (7-8 ευρώ) σε σύγκριση με άλλα που κάνουν 16 ευρώ και τέλος τη δουλειά του την κάνει μια χαρά.
Ακόμη φέτος ξεκίνησα να χρησιμοποιώ κρέμες after sun (μέχρι τώρα χρησιμοποιούσα απλές ενυδατικές) και μπορώ να πω πως είναι πολύ καλές. Βλέποντας τη missglamorazzi στο YouTube να χρησιμοποιεί την after sun silk hydration της Hawaiian Tropic είπα να την δοκιμάσω…. και είναι ΤΕΛΕΙΑΑΑ μυρίζει υπέροχα, είναι δροσερή, σε ανακουφίζει κατά πολύ εάν έχεις καεί και επιπλέον ενυδατώνει την επιδερμίδα σου ώστε να μην ξεφλουδίσεις.
Τέλος μέσα στο νεσεσέρ μου θα βρει κανείς μωρομάντιλα ή άλλα υγρά μαντιλάκια γιατί δεν μπορώ να μην σκουπίζω συνέχεια τα χέρια μου στην παραλία και γιατί φεύγοντας άμα δεν έχει ντους κάνω «στεγνό καθάρισμα» μιας και δεν αντέχω το αλάτι πάνω μου (ξέρω ξέρω ψυχολογικά προβλήματα). Επιπλέον απαραίτητα για μένα είναι ένα αποσμητικό (για ευνόητους λόγους), ένα concealer και μια μάσκαρα σε περίπτωση που πάμε
για φαγητό η κάτι τέτοιο μετά ( για να δείχνω ανθρώπινη).
Concealer: Dream Lumi touch της Maybelline
Μάσκαρα: Get Big Lashes της Essence

Share
Tweet
Pin
Share
No σχόλια
Older Posts

About me

About Alina

Hi I'm Alina a girly girl and lover of life. Join me on my journey to find the latest in fashion and beauty, to read about my travel adventures, to learn new recipes...and more...

Follow Us

  • Google +
  • Facebook
  • Instagram

Αναγνώστες

Labels

  • 2013
  • 2014
  • beach
  • fashion
  • favorites
  • instagram
  • makeup
  • must have
  • outfit
  • review
  • shopping
  • spring
  • style
  • summer
  • sun
  • καλλυντικά
  • καλοκαίρι

recent posts

Sponsor

greek blogs by women!
Member of the Greek blogs by women!

Blog Archive

  • ▼  2017 (6)
    • ▼  Νοεμβρίου (1)
      • Beauty News: Cream Booster by Frezyderm
    • ►  Οκτωβρίου (1)
    • ►  Μαΐου (1)
    • ►  Απριλίου (3)
  • ►  2014 (14)
    • ►  Νοεμβρίου (3)
    • ►  Μαΐου (1)
    • ►  Απριλίου (3)
    • ►  Μαρτίου (2)
    • ►  Φεβρουαρίου (3)
    • ►  Ιανουαρίου (2)
  • ►  2013 (19)
    • ►  Δεκεμβρίου (5)
    • ►  Νοεμβρίου (4)
    • ►  Οκτωβρίου (2)
    • ►  Σεπτεμβρίου (3)
    • ►  Ιουλίου (1)
    • ►  Ιουνίου (1)
    • ►  Μαΐου (2)
    • ►  Απριλίου (1)

Created with by BeautyTemplates| Distributed By Gooyaabi Templates