Alina Sol

  • Home
  • About
  • Beauty
  • Fashion
  • Travel Stories
  • Cooking
  • Lifestyle
Καλημέρα κορίτσια !!!! Για το σημερινό ποστ σας έχω το τι φόρεσα μια μέρα της εβδομάδος όπως επίσης και τα καλλυντικά που χρησιμοποίησα. Θα προσπαθήσω να ανεβάζω τέτοιου είδους ποστ μία φορά την εβδομάδα.

Goodmorning girls!!! For today's post I have for you a day in my style (what I wore and what beauty products I used). I'm gonna try to stick with it and do that kind of posts once a week.

Ας ξεκινήσουμε λοιπόν με τα καλλυντικά:

So let's get started with the beauty products :


Foundation: Benefit hello flawless foundation
Concealer: Inglot concealer in No 66
Powder: L'Oréal true mutch
Mascara: Maybelline Big eyes mascara
Lipstick: MAC Rebel
Lip liner : MAC Currant
Bronzer: Too faced milk chocolate bronzer
Blush: Nivea pure & natural in desert rose 07
Eye shadow: Nivea in stone 89 (i used it for eye brows)

Και να το αποτέλεσμα....με έπιασε μία τρέλα και έβγαλα υπερβολικά πολλές φώτο κάνοντας γκριμάτσες...

And here is the finished product....I got a little crazy with the fotos and i took too many crazy face ones....




Τώρα ως προς το τι φόρεσα:

Now let's see what I decided to wear:

Jeans: Bershka 4 years old
Shirt: plain black Stradivarius shirt
Leather Jacket: Zara (from last year)
Boots: Koton (like a billion years xaxaxax)
Bag: Stradivarius (finally something new) link




 Thanks for reading!!!

XoXo


Share
Tweet
Pin
Share
No σχόλια
Γεια σας κορίτσια!!! Σήμερα ο καιρός μας τα χάλασε εκεί που είχα μπει όλο χαρά στο καλοκαιρινό mood τσουπ και να ρίχνει καρέκλες έξω, αλλά δεν πειράζει δεν πτοούμαι. Για το σημερινό ποστ σας έχω ένα review για το καινούριο make up της Maybelline το Super stay Better Skin foundation.

Hi girls!!! The weather tricked me today, all the week the weather was super fine and today that I don’t work its pouring rain, but whatever. So for today’s post I have a review on the Maybelline Super stay Better skin Foundation (in Greece it’s new). So let’s get started…

Λοιπόν ας ξεκινήσουμε, αρχικά θα ήθελα να πω πως λέει στη συσκευασία πως μετά από 3 εβδομάδες  «φτιάχνει» το χρώμα της επιδερμίδας σου το κάνει πιο ομοιόμορφο. Δεν ξέρω καταπόσο το κάνει μιας και δεν το έχω χρησιμοποιήσει για τόσο.
Η σύσταση του είναι πιο κρεμώδης δηλαδή είναι κάπου στο ενδιάμεσο από μια bb cream και ένα πιο βαρύ make up. Καλύπτει αρκετά οτιδήποτε κοκκινίλες, αλλά δεν ξέρω κατά  πόσο καλύπτει σημάδια ή κάτι άλλο πιο έντονο στο πρόσωπο. Αρχικά όταν το εφαρμόζεις δείχνει ματ και είναι σαν να μην χρειάζεται πούδρα από πάνω αλλά μετά από λίγες ώρες αρχίζει και βγάζει λιπαρότητα. Σε γενικές γραμμές είναι αρκετά καλό αλλά δεδομένου ότι κοστίζει γύρω στα 17€ (στο Sephora) ,υπάρχουν και άλλα make up αντίστοιχα και πιο φθηνά.

First of all it claims that it evens out your skin tone after 3 weeks but I can’t form an opinion on that once I haven’t used it for so long.
The consistency is quite creamy; I could say that it is between a bb cream and a heavy foundation. The coverage is nice if you just have redness on your skin but I’m not sure how it would work with pimples and scars. When you first apply it, it is mat and you fill like the powder is not necessary but after a couple of hours it gets oily. Overall it is a nice foundation but considering that in Greece it costs 17€ there are other similar more affordable foundations.


Xo Xo
Share
Tweet
Pin
Share
No σχόλια
Γεια σας κορίτσια μου!!! Τελευταία μέρα του Φεβρουαρίου σήμερα και είμαι ενθουσιασμένη μιας και από αύριο υποτίθεται μπαίνουμε στην Άνοιξη. Για το σημερινό ποστ σας έχω τα αγαπημένα μου προϊόντα για τον μήνα Φεβρουάριο.

Hi girls!!! Today is the last day of February and I’m super excited because tomorrow is the first day of spring.  For today’s post I have my February favorites for you.

1)Λοιπόν για να ξεκινήσουμε, το πρώτο προϊόν που αγάπησα αυτό το μήνα είναι το boi-ing concealer μου από την benefit. Είναι τρομερά καλυπτικό, απλώνεται εύκολα και βγαίνει σε διάφορες αποχρώσεις για να ταιριάζει με τον κάθε τύπο δέρματος.

1)So let’s get started, the first thing that I love is my benefit  boi-ing  concealer. It covers nicely any blemishes, it’s smooth and easy to apply, and also it comes in deferent colors to much every skin type.




2)Το δεύτερο προϊόν που μου άρεσε και χρησιμοποίησα αυτό το μήνα είναι επίσης από την benefit και είναι το γνωστό πλέον σε όλους μας porefessional primer. Είναι σε μια μπεζοδιάφανη  απόχρωση, έχει τη μορφή τζελ – σιλικόνης και απλώνεται πολύ ωραία δίνοντας ένα ομοιόμορφο αποτέλεσμα και καλύπτοντας τους πόρους.

2)The second product that I used this month is the benefit porefessional primer. It is a nude shade, and the consistency is silicony- jelly it applies smoothly on the skin, gives a flawless result and it does a great job covering the pores.   

3)Το τρίτο προϊόν που χρησιμοποίησα καθημερινά αυτό το μήνα είναι το milk chocolate bronzer της too faced. Είναι απλά υπέροχο, μυρίζει τέλεια και σου έρχεται να το φας, απλά τέλειο τίποτα άλλο.  

3)The third product that I used in daily basis this month is the too faced milk chocolate bronzer. It is just amazing, it smells delicious and you want to eat it, it is just AMAZING!!!











4)Άλλο ένα προϊόν που χρησιμοποίησα  αρκετά είναι μια σκιά της nivea. Η συγκεκριμένη σκιά είναι ματ στην απόχρωση stone που είναι ένα καφέ-γκρι χρώμα. Την χρησιμοποίησα για να γεμίζω τα φρύδια μου και είναι στην τέλεια απόχρωση για μένα.

4)Another product that I used none stop this month is a nivea  eye shadow. It is a mat eye shadow in color stone which is a brown –grey shade. I used it to fill in my eye brows and that color is perfect for me.  

5)Το πέμπτο προϊόν που έχω αγαπήσει πάρα πολύ είναι μια κολόνια, η Daisy από Marc Jacobs. Μυρίζει υπέροχα, έχει κάτι λουλουδάτο, φρέσκο και άκρος νεανικό που αγαπώ πολύ. Μπορώ να πω πως μπορεί και να ξεπεράσει την αγάπη μου για την Chanel Chance eau tender η οποία είναι top για μένα.

5)The fifth product that I loved this month is the Marc Jacobs Daisy perfume. It smells Amazing! It has something flowery, fresh and young that I love! I can say that this perfume may become my favorite over the Chanel Chance Eau tender which is a must for me for a long time.



6)Για τέλος έχω αφήσει το προϊόν για το οποίο είμαι πιο ενθουσιασμένη από όλα, και δεν θα μπορούσε να είναι άλλο από την Naked 3 παλέτα της Urban Decay. Από την στιγμή που βγήκε είχα φάει τον κόσμο να την βρω και Ναι τα κατάφερα. Η συγκεκριμένη παλέτα έχει πιο ρομαντικές αποχρώσεις όπως rose gold και γενικά χρώματα που ροζίζουν λίγο. Οι σκιές είναι άριστης ποιότητας όπως άλλωστε και όλες οι σκιές της Urban Decay. Από την στιγμή που την πήρα δεν έχω χρησιμοποιήσει άλλη σκιά και γενικά με τα χρώματα αυτά μπορείς να δημιουργήσεις look για όλες τις ώρες και μέρες.

6)Finally a left last the product that I’m most excited for, and it couldn’t be other than my Urban Decay Naked 3 pallet. From the moment it came out I have been looking everywhere for it and Yes I found it! This pallet has more romantic shades such as rose gold and other pinky shades. The quality of the eye shadows is perfect such as all the Urban Decay eye shadows. From the moment it arrived I haven’t used another eye shadow it is perfect for day and night looks and for any occasion.

Τα λέμε σε επόμενο ποστ!!!

See you!!!


Xo Xo
Share
Tweet
Pin
Share
No σχόλια
1st Chic

Φόρεμα- dress
Bershka 29,99 €
link

Παπούτσια- Shoes
Tsakiris mallas- 79, 00€
link

Τσαντάκι- Bag
Accessorize- 15, 00£
link

Αξεσουάρ- accessories
H&M: ring-4, 95€, bracelets-4, 95€, earrings-2, 95€
link

Μαλλιά- Hair

Μιας και το φόρεμα έχει ανοιχτή πλάτη και γενικά πολλές λεπτομέρειες πίσω, τα μαλλιά θα έδειχναν πολύ ωραία σε μια ψηλή αλογοουρά, κάνει την εμφάνιση πολύ chic και αναδεικνύει το φόρεμα.

Once the dress has an open back and a lot of details back there, our hair would look really nice in a high ponytail. Not only it will look chic and polished but it will enhance the dress.

Μακιγιάζ- Make up

Αφού τα μαλλιά θα είναι πίσω μαζεμένα θέλουμε να τονίσουμε πολύ κάποιο χαρακτηριστικό του προσώπου. Προσωπικά θα μου άρεσε ένα smoky eye που να τραβάει τη προσοχή και ένα nude κραγιόν για τα χείλη.

Once our hair is going to be in a ponytail out of our face, we want to enhance something on our face. Personally I would like a smoky eye that is going to draw the attention and some kind of nude lipstick.

Νύχια- Nails

Οι μαύρες και οι μπεζ αποχρώσεις πιστεύω πως ταιριάζουν πολύ όπως και το χρυσό. Αλλά γενικά ότι τραβάει η ψυχή σας.

Blacks and nudes would look really nice with that style as well as gold. But honestly you can do whatever your like with your nails.


2nd Edgy



Φούστα- Skirt
Η&Μ- 19, 95€
link

Μπλούζα- Shirt
Stradivarius- 15, 95€
link

Παπούτσια- Shoes
Tsakiris Mallas- 129, 00€
link

Τσάντα- Bag
H&M- 19, 95€
link

Αξεσουάρ- accessories
H&M: earrings-4, 95€, necklace- 9, 95€
link

Μακιγιάζ- Makeup

Ως προς το βάψιμο πιστεύω πως ένα έντονο κόκκινο στα χείλη και winged eyeliner στα μάτια θα ταίριαζε πολύ με το όλο concept.

As for the makeup, I think that a bright red lip and winged eyeliner would complement the outfit very well.

Μαλλιά- Hair

Στο συγκεκριμένο style θα μου άρεσε πολύ τα μαλλιά να είναι τα μισά πάνω και τα μισά κάτω και το χτένισμα να μην είναι υπερβολικά “προσεγμένο”.

In thise style i think that a half up half down and a little bit undone hair style would look eally nice. 

Νύχια- Nails

Το μαύρο και το ασημί θα μου άρεσε πολύ στα νύχια.

Personally I would like black and silver on nails.

Xo Xo





Share
Tweet
Pin
Share
No σχόλια


Γεια σας κορίτσια!!! Σήμερα σας τα αγαπημένα μου προϊόντα για τον Οκτώβριο. Λοιπόν ας ξεκινήσουμε λοιπόν!

Hi girls!!! Today I have for you my October favorites. So let’s begin.




1: Το πρώτο προϊόν που αγάπησα αυτό το μήνα είναι το Delice de poudre bronzer της Bourjois στο χρώμα peaux mates 52. Τι να πρώτο πω για αυτό το bronzer, η συσκευασία που είναι σαν σοκολάτα η το ότι το bronzer μυρίζει κιόλας σαν σοκολάτα? Απλά είναι υπέροχο!!! Είναι αρκετά φθηνό και εγώ το πήρα online  από το Asos.com.

1: the first product that I loved this month has to be the Delice de poudre bronzer from Borjois. What to say about this product? It’s just amazing. The packaging looks like a chocolate and even more the bronzer on its own smells like a delicious chocolate it’s pigmented and has just a little bit of shimmer. I got it for a very good price on Asos.com.






2: Το δεύτερο προϊόν που χρησιμοποίησα πάρα πολύ είναι ένα κραγιόν. Πιο συγκεκριμένα είναι από τη σειρά Kiss Kiss της Guerlain και είναι στην απόχρωση delit de fuchsia 576. Το κραγιόν αυτό είναι πολύ ενυδατικό σαν να βάζεις liposan αλλά έχει και τρομερό χρώμα. Είναι η τέλεια απόχρωση του μοβ για το φθινόπωρο και το χειμώνα μιας και είναι σκούρο αλλά πολύ εύκολο να φορεθεί και τη ημέρα.

2: the second product that I have been using nonstop this month has to be a lipstick from the Kiss Kiss line of Guerlain in color delit de fuchsia 576. All the lipsticks from this line are super moisturizing but this one is also really pigmented. It gives you the perfect purple color for fall and winter and it’s wearable all throughout the day.



3: Το τρίτο προϊόν που δεν μπορούσα να αποχωριστώ αυτό το μήνα είναι ένα κόκκινο μολύβι για τα χείλη. Ποτέ δεν ήμουν φαν του έντονου κόκκινου αλλά είπα να βγω λίγο από τα στάνταρ μου και να δοκιμάσω κάτι καινούριο και αυτό ήταν ερωτεύτηκα το κόκκινο  χρώμα στα χείλη μου. Το συγκεκριμένο μολύβι είναι από το Sephora στο χρώμα 20 real red, είναι μαλακό αλλά όχι υπερβολικά και η απόδοση του χρώματος είναι υπέροχη. Το χρησιμοποιώ όχι μόνο στο περίγραμμα τον χειλιών αλλά τα γεμίζω και από πάνω βάζω καργιών σε κάποια απόχρωση του κόκκινου όχι απαραίτητα την ίδια με το μολύβι.

3: the third product that I couldn’t live without it has to be a red lip liner. I wasn’t a fun of red color but I thought I could step out of my comfortτ zone for once and try it out, and then I felt in love with the red color on my lips. This lip liner is from Sephora in color 20 real red, the pencil is smooth but not too much and the color is just amazing. I don’t use this liner only to line my lips but I also fill them in, over the top I use a red lipstick but not specifically the same shade as the liner.

4: Τελος έχουμε τα άρωμα του μήνα πρόκειται για το Omnia Coral της BVLGARI. Δεν είμαι καλή στο να περιγράφω αρώματα αλλά θα προσπαθήσω. Λοιπόν είναι λουλουδάτο και φρέσκο αλλά από την άλλη βγάζει και μια γλύκα. Σας το είπα δεν είμαι καλή σε αυτό, απλά πηγαίνετε να το μυρίσετε είναι τέλειο ( τουλάχιστον για μένα).  


4: Lastly we have the fragrance of the month, it’s the Omnia coral from BVLGARI. I’m not good in describing senses but I’m gonna try. So it’s fresh and flowery but a little bit sweet also? Ok I told you I’m not good in this, so just go and smell it, it’s amazing.



Share
Tweet
Pin
Share
No σχόλια
Η νέα τάση για τη περιποίηση των μαλλιών φέτος πέρα από τις μάσκες και τα σχετικά είναι τα  λάδια για μαλλιά. Και για να μην κάνετε α μπε μπα μπλόμ του κι θε μπλομ μπλιμ μπλομ στα μαγαζιά προσπαθώντας να αποφασίσετε πιο να αγοράσετε, παρακάτω σας έχω 3 (+1 bonus) λάδια που αγαπώ.


 1. Πρώτο και πιο αγαπημένο από όλα το Innova glamour precious oil της Indola. Δεν ξέρω τι να πρωτοπώ για αυτό το λάδι, μυρίζει τέλεια!!! κάτι ανάμεσα σε φρουτώδες? και γλυκό? θα έλεγα? Ακόμη είναι πολύ ελαφρύ δηλαδή δεν είναι λιπαρό όπως άλλα λάδια, δεν βαραίνει τα μαλλιά σου απλά τους δίνει λίγη λάμψη στις άκρες και τα κάνει πιο απαλά. Το αρνητικό? είναι ότι είναι από τα προϊόντα που πρέπει να βρεις σε κομμωτήρια κυρίως. 








2. Στη δεύτερη θέση είναι το OIL reflections της Wella Professionals. Το συγκεκριμένο λάδι βρίσκεται λίγο στη πιο βαριά πλευρά μιας και είναι πιο παχύρρευστο και χρειάζεται  μόνο λίγη ποσότητα στις άκρες για να κάνει την δουλειά του. Αυτό που προσωπικά δεν με τρελαίνει είναι το άρωμα του μιας και είναι πολύ γλυκό για τα γούστα μου. Σε γενικές γραμμές όμως είναι από τα καλύτερα λάδια που έχω δοκιμάσει.





3. Το τρίτο λάδι που μου αρέσει που βρίσκεται και στην πιο οικονομική πλευρά είναι το Absolut oil της Syoss. Αυτό έχει περισσότερο τη μορφή gel μιας και για να γίνει πιο "λαδερό" πρέπει να το τρίψεις στα χέρια σου. Το άρωμα του είναι διακριτικό και κάπως ουδέτερο (νομίζω ταιριάζει σε όλα τα γούστα). Το αποτέλεσμα που αφήνει δεν είναι τόσο εντυπωσιακό όσο των προηγούμενων αλλά για τα λεφτά του πιστεύω πως είναι ένα από τα καλύτερα.






Και τέλος το Bonus λάδι είναι τα λάδια για σώμα, πρόσωπο και μαλλιά από τα Body Shop. Τα συγκεκριμένα λάδια μυρίζουν τέλεια και το άρωμα του διαρκεί πολύ παρόλα αυτά πιστεύω πως δεν είναι για μαλλιά παρότι το γράφει στη συσκευασία. Όταν το χρησιμοποίησα έκανε τα μαλλιά μου να δείχνουν λαδερά και βρόμικα. Είναι ότι πρέπει για το σώμα άλλα Όχι για μαλλιά



. 

Share
Tweet
Pin
Share
No σχόλια
Έχοντας παρακολουθήσει on line πολλά fashion show διάσημων οίκων  κατέληξα στα εξής συμπεράσματα για το τι πιθανόν να φορεθεί πολύ φέτος.

Dior
Αυτά που μου κέντρισαν το ενδιαφέρον και ήταν πολυφορεμένα πάνω στη πασαρέλα είναι:
1)Μακριές φούστες με λοξό κόψιμο.
2) Γόβες με ελαφριά μύτη μπροστά και λουράκι που δένει γύρο από τον αστράγαλο.
3) "ορθογώνιες" τσάντες.








Stella McCarteney
Στο συγκεκριμένο οίκο κυρίαρχο χρώμα ήταν το μαύρο το γκρι και το σκούρο μοβ. Αυτά που φορέθηκαν πολύ ήταν:
1)Σακάκια, παλτό, φούστες κ.λ.π. όλα σε μαύρο χρώμα με λεπτές άσπρες ρίγες.
2) Καπέλα τύπου Jockey σε μαύρο και γκρι χρώμα.
3) Τεράστια παλτό σε διάφορα σχέδια.











Και τέλος αυτά που μας παρουσίασαν οι hennes & mauritz (H&M) πού είναι και πιο προσιτά έχουν ως εξής:
1) Oversized πουλόβερ που φοριούνται ως φορέματα.
2) Ψηλές μπότες πάνω από το γόνατο.
3) Κυρίαρχο χρώμα το μαύρο, το γκρι και το κρεμ (cream).















Tip: Σε κανένα fashion show δεν είδα πολύ ψηλές γόβες με αυτή τη τεράστια πλατφόρμα που ήταν στη μόδα μέχρι πρότινος συνεπώς πιστεύω πως αυτό το trend έχει αρχίσει να ξεπερνιέται.

Share
Tweet
Pin
Share
No σχόλια
Όπως κάθε καλοκαίρι έτσι και φέτος πηγαίνοντας στη παραλία γεμίζουμε το νεσεσέρ μας με τα απαραίτητα προϊόντα. Σήμερα λοιπόν θα σας δήξω ποια είναι τα δικά μου must have για τη παραλία.
Ξεκινώντας απαραίτητο είναι το νεσεσέρ μου το οποίο θα γεμίσω με ένα σωρό πράγματα. Το συγκεκριμένο είναι από το H&M και κοστίζει γύρω στα 7 ευρώ.
Με τον ήλιο να καίει και έχοντας γαλακτερό χρώμα δεν πάω πουθενά χωρίς το αντηλιακό μου. Τώρα τελευταία ανακάλυψα το silk Hydration της Hawaiian Tropic και ομολογώ πως το αγάπησα. Πρώτα από όλα μυρίζει υπέροχα, η τιμή του είναι πολύ χαμηλή (7-8 ευρώ) σε σύγκριση με άλλα που κάνουν 16 ευρώ και τέλος τη δουλειά του την κάνει μια χαρά.
Ακόμη φέτος ξεκίνησα να χρησιμοποιώ κρέμες after sun (μέχρι τώρα χρησιμοποιούσα απλές ενυδατικές) και μπορώ να πω πως είναι πολύ καλές. Βλέποντας τη missglamorazzi στο YouTube να χρησιμοποιεί την after sun silk hydration της Hawaiian Tropic είπα να την δοκιμάσω…. και είναι ΤΕΛΕΙΑΑΑ μυρίζει υπέροχα, είναι δροσερή, σε ανακουφίζει κατά πολύ εάν έχεις καεί και επιπλέον ενυδατώνει την επιδερμίδα σου ώστε να μην ξεφλουδίσεις.
Τέλος μέσα στο νεσεσέρ μου θα βρει κανείς μωρομάντιλα ή άλλα υγρά μαντιλάκια γιατί δεν μπορώ να μην σκουπίζω συνέχεια τα χέρια μου στην παραλία και γιατί φεύγοντας άμα δεν έχει ντους κάνω «στεγνό καθάρισμα» μιας και δεν αντέχω το αλάτι πάνω μου (ξέρω ξέρω ψυχολογικά προβλήματα). Επιπλέον απαραίτητα για μένα είναι ένα αποσμητικό (για ευνόητους λόγους), ένα concealer και μια μάσκαρα σε περίπτωση που πάμε
για φαγητό η κάτι τέτοιο μετά ( για να δείχνω ανθρώπινη).
Concealer: Dream Lumi touch της Maybelline
Μάσκαρα: Get Big Lashes της Essence

Share
Tweet
Pin
Share
No σχόλια
Έχοντας ακούσει πολλά για τη καινούρια μόδα με τις BB κρέμες αποφάσισα να δοκιμάσω και εγώ κάποιες. Έχω δοκιμάσει τη bb cream της Garnier της L'Oreal και της Maybelline. Στη bb cream της Maybelline δεν θα σταθώ πολύ γιατί δεν την έχω αγοράσει αλλά από ένα δειγματάκι που δοκίμασα μου φάνηκε πολύ βαριά και λιπαρή, δεν είχα όμως τη δυνατότητα να την χρησιμοποιείσω για μεγαλύτερο διάστημα οπότε δεν μπορώ να εκφέρω σαφή άποψη για αυτή. Οπότε πάμε να δούμε τις άλλες δυο...

L'Oreal
Ωραία συσκευασία και πρωτότυπη υφή. Μιας και είναι άσπρο στην αρχή με μπιλάκια και μετά απλώνοντας το παίρνει χρώμα. Η όλη διαφημιστική καμπάνια για το προϊόν αυτό είχε στηριχτεί στο ότι προσαρμόζεται στο χρώμα του δέρματος σου ....Μπούρδες!!!! Δεν κάνει τίποτα τέτοιο. Αρχικά όταν το απλώνεις η σύνθεση του φαίνεται ελαφριά αλλά μόλις λίγο στεγνώσει γίνεται λιπαρό και σε κάνει να δείχνεις βρόμικη. Δεν έχει καμία κάλυψη αλλά παρόλα αυτά σου δίνει ένα αφύσικο πορτοκαλοκίτρινο χρώμα. Το δικό μου είναι για ανοιχτόχρωμες επιδερμίδες αλλά και πάλι κάνει αρκετά μεγάλη διαφορά με το υπόλοιπο σώμα. Η τιμή του κυμαίνεται σε φυσιολογικά πλαίσια αλλά δεν θα το πλήρωνα ποτέ ξανά στο μέλλον γιατί για μένα δεν αξίζει με τίποτα τα λεφτά του.

Garnier
Συσκευασία όχι και τόσο ελκυστική για καλλυντικό αλλά δεν θα κολλήσουμε εκεί. Η σύνθεσή του είναι πολύ ελαφριά και σε κάνει να δείχνεις φρέσκια, όταν το απλώνεις χει ένα άρωμα σαν οινόπνευμα λίγο αλλά εμένα προσωπικά δεν με ενοχλεί ίσα ίσα μου αρέσει. Η κάλυψη του είναι ελαφριά δηλαδή κάνει την επιδερμίδα σου να δείχνει ομοιόμορφη χωρίς όμως να καλύπτει σπυράκια και τέτοια πολύ καλά. Είναι ότι πρέπει για πρωί μιας και ενυδατώνει την επιδερμίδα σου και σε κάνει να φαίνεσαι "ξύπνια". Προσωπικά το χρησιμοποιώ κάθε μέρα και είναι must have για μένα. Μπορείς να το βρεις σχεδόν σε όλα τα καταστήματα καλλυντικών ακόμη και σε supermarket η τιμή του είναι πολύ χαμηλή και σίγουρα θα πλήρωνα άμα χρειαζόταν και πολλά περισσότερα για αυτό το προϊόν (μην το ακούσει η garnier μόνο και την ανεβάσει την τιμούλα :P)

Με συνοπτικές διαδικασίες
 Hate: L'Oreal nude magique bb cream
 Love: Garnier bb cream.























Θα χαρώ πολύ να διαβάσω τα σχόλια σας πάνω σε αυτά τα προϊόντα.

Share
Tweet
Pin
Share
No σχόλια
Από αύριο επισήμως μπαίνει το καλοκαίρι.
Έτσι όλες μας θέλουμε να δείχνουμε πιο όμορφες και λαμπερές από ποτέ! Είναι η περίοδος που λέμε  "πο πο πάχυνα μες το χειμώνα" και δεν έχουμε προλάβει να χάσουμε τα παραπανίσια κιλά ακόμη....αλλά μην στεναχωριέστε κορίτσια τη βρήκαμε τη λύση!!!!
Πιο συγκεκριμένα τα φορέματα που έχουν ζώνες στη μέση, η ανοίγει η γραμμή τους προς τα κάτω μας δείχνουν πιο αδύνατες και καλύπτουν και την περιφέρεια....προσωπικά όμως δεν είναι και από τις αγαπημένες μου επιλογές. Για αυτό υπάρχουν και αυτά που είναι κολλητά αλλά το σχέδιο του φορέματος κάνει κάτι σαν κόψιμο στη μέση με μαύρο χρώμα ( επειδή όμως νομίζω ότι δεν πολύ καταλάβατε τι λέω θα βάλω μια φωτογραφεία).
Το συγκεκριμένο φόρεμα το βρήκα στο κατάστημα H&M. Σας παραθέτω και το αντίστοιχο link άμα θέλετε να το δείτε.http://www.hm.com/gr/product/13438?article=13438-C#article=13438-B

Εύχομαι καλό καλοκαίρι σε όλες σας με λαμπερές εμφανίσεις.


Share
Tweet
Pin
Share
1 σχόλια
Older Posts

About me

About Alina

Hi I'm Alina a girly girl and lover of life. Join me on my journey to find the latest in fashion and beauty, to read about my travel adventures, to learn new recipes...and more...

Follow Us

  • Google +
  • Facebook
  • Instagram

Αναγνώστες

Labels

  • 2013
  • 2014
  • beach
  • fashion
  • favorites
  • instagram
  • makeup
  • must have
  • outfit
  • review
  • shopping
  • spring
  • style
  • summer
  • sun
  • καλλυντικά
  • καλοκαίρι

recent posts

Sponsor

greek blogs by women!
Member of the Greek blogs by women!

Blog Archive

  • ▼  2017 (6)
    • ▼  Νοεμβρίου (1)
      • Beauty News: Cream Booster by Frezyderm
    • ►  Οκτωβρίου (1)
    • ►  Μαΐου (1)
    • ►  Απριλίου (3)
  • ►  2014 (14)
    • ►  Νοεμβρίου (3)
    • ►  Μαΐου (1)
    • ►  Απριλίου (3)
    • ►  Μαρτίου (2)
    • ►  Φεβρουαρίου (3)
    • ►  Ιανουαρίου (2)
  • ►  2013 (19)
    • ►  Δεκεμβρίου (5)
    • ►  Νοεμβρίου (4)
    • ►  Οκτωβρίου (2)
    • ►  Σεπτεμβρίου (3)
    • ►  Ιουλίου (1)
    • ►  Ιουνίου (1)
    • ►  Μαΐου (2)
    • ►  Απριλίου (1)

Created with by BeautyTemplates| Distributed By Gooyaabi Templates