Το Νεσεσέρ της Παραλίας

by - Ιουλίου 13, 2013

Όπως κάθε καλοκαίρι έτσι και φέτος πηγαίνοντας στη παραλία γεμίζουμε το νεσεσέρ μας με τα απαραίτητα προϊόντα. Σήμερα λοιπόν θα σας δήξω ποια είναι τα δικά μου must have για τη παραλία.
Ξεκινώντας απαραίτητο είναι το νεσεσέρ μου το οποίο θα γεμίσω με ένα σωρό πράγματα. Το συγκεκριμένο είναι από το H&M και κοστίζει γύρω στα 7 ευρώ.
Με τον ήλιο να καίει και έχοντας γαλακτερό χρώμα δεν πάω πουθενά χωρίς το αντηλιακό μου. Τώρα τελευταία ανακάλυψα το silk Hydration της Hawaiian Tropic και ομολογώ πως το αγάπησα. Πρώτα από όλα μυρίζει υπέροχα, η τιμή του είναι πολύ χαμηλή (7-8 ευρώ) σε σύγκριση με άλλα που κάνουν 16 ευρώ και τέλος τη δουλειά του την κάνει μια χαρά.
Ακόμη φέτος ξεκίνησα να χρησιμοποιώ κρέμες after sun (μέχρι τώρα χρησιμοποιούσα απλές ενυδατικές) και μπορώ να πω πως είναι πολύ καλές. Βλέποντας τη missglamorazzi στο YouTube να χρησιμοποιεί την after sun silk hydration της Hawaiian Tropic είπα να την δοκιμάσω…. και είναι ΤΕΛΕΙΑΑΑ μυρίζει υπέροχα, είναι δροσερή, σε ανακουφίζει κατά πολύ εάν έχεις καεί και επιπλέον ενυδατώνει την επιδερμίδα σου ώστε να μην ξεφλουδίσεις.
Τέλος μέσα στο νεσεσέρ μου θα βρει κανείς μωρομάντιλα ή άλλα υγρά μαντιλάκια γιατί δεν μπορώ να μην σκουπίζω συνέχεια τα χέρια μου στην παραλία και γιατί φεύγοντας άμα δεν έχει ντους κάνω «στεγνό καθάρισμα» μιας και δεν αντέχω το αλάτι πάνω μου (ξέρω ξέρω ψυχολογικά προβλήματα). Επιπλέον απαραίτητα για μένα είναι ένα αποσμητικό (για ευνόητους λόγους), ένα concealer και μια μάσκαρα σε περίπτωση που πάμε
για φαγητό η κάτι τέτοιο μετά ( για να δείχνω ανθρώπινη).
Concealer: Dream Lumi touch της Maybelline
Μάσκαρα: Get Big Lashes της Essence

You May Also Like

0 σχόλια

Θα χαρώ πολύ να διαβάσω τα σχόλια σας!!! Αν σας άρεσε η δημοσίευση μου κάντε την share στο facebook αυτό θα με έκανε πολύ χαρούμενη. Ευχαριστώ πολύ και τα λέμε σε επόμενο post.