February Favorites 2014

by - Φεβρουαρίου 28, 2014

Γεια σας κορίτσια μου!!! Τελευταία μέρα του Φεβρουαρίου σήμερα και είμαι ενθουσιασμένη μιας και από αύριο υποτίθεται μπαίνουμε στην Άνοιξη. Για το σημερινό ποστ σας έχω τα αγαπημένα μου προϊόντα για τον μήνα Φεβρουάριο.

Hi girls!!! Today is the last day of February and I’m super excited because tomorrow is the first day of spring.  For today’s post I have my February favorites for you.

1)Λοιπόν για να ξεκινήσουμε, το πρώτο προϊόν που αγάπησα αυτό το μήνα είναι το boi-ing concealer μου από την benefit. Είναι τρομερά καλυπτικό, απλώνεται εύκολα και βγαίνει σε διάφορες αποχρώσεις για να ταιριάζει με τον κάθε τύπο δέρματος.

1)So let’s get started, the first thing that I love is my benefit  boi-ing  concealer. It covers nicely any blemishes, it’s smooth and easy to apply, and also it comes in deferent colors to much every skin type.




2)Το δεύτερο προϊόν που μου άρεσε και χρησιμοποίησα αυτό το μήνα είναι επίσης από την benefit και είναι το γνωστό πλέον σε όλους μας porefessional primer. Είναι σε μια μπεζοδιάφανη  απόχρωση, έχει τη μορφή τζελ – σιλικόνης και απλώνεται πολύ ωραία δίνοντας ένα ομοιόμορφο αποτέλεσμα και καλύπτοντας τους πόρους.

2)The second product that I used this month is the benefit porefessional primer. It is a nude shade, and the consistency is silicony- jelly it applies smoothly on the skin, gives a flawless result and it does a great job covering the pores.   

3)Το τρίτο προϊόν που χρησιμοποίησα καθημερινά αυτό το μήνα είναι το milk chocolate bronzer της too faced. Είναι απλά υπέροχο, μυρίζει τέλεια και σου έρχεται να το φας, απλά τέλειο τίποτα άλλο.  

3)The third product that I used in daily basis this month is the too faced milk chocolate bronzer. It is just amazing, it smells delicious and you want to eat it, it is just AMAZING!!!











4)Άλλο ένα προϊόν που χρησιμοποίησα  αρκετά είναι μια σκιά της nivea. Η συγκεκριμένη σκιά είναι ματ στην απόχρωση stone που είναι ένα καφέ-γκρι χρώμα. Την χρησιμοποίησα για να γεμίζω τα φρύδια μου και είναι στην τέλεια απόχρωση για μένα.

4)Another product that I used none stop this month is a nivea  eye shadow. It is a mat eye shadow in color stone which is a brown –grey shade. I used it to fill in my eye brows and that color is perfect for me.  

5)Το πέμπτο προϊόν που έχω αγαπήσει πάρα πολύ είναι μια κολόνια, η Daisy από Marc Jacobs. Μυρίζει υπέροχα, έχει κάτι λουλουδάτο, φρέσκο και άκρος νεανικό που αγαπώ πολύ. Μπορώ να πω πως μπορεί και να ξεπεράσει την αγάπη μου για την Chanel Chance eau tender η οποία είναι top για μένα.

5)The fifth product that I loved this month is the Marc Jacobs Daisy perfume. It smells Amazing! It has something flowery, fresh and young that I love! I can say that this perfume may become my favorite over the Chanel Chance Eau tender which is a must for me for a long time.



6)Για τέλος έχω αφήσει το προϊόν για το οποίο είμαι πιο ενθουσιασμένη από όλα, και δεν θα μπορούσε να είναι άλλο από την Naked 3 παλέτα της Urban Decay. Από την στιγμή που βγήκε είχα φάει τον κόσμο να την βρω και Ναι τα κατάφερα. Η συγκεκριμένη παλέτα έχει πιο ρομαντικές αποχρώσεις όπως rose gold και γενικά χρώματα που ροζίζουν λίγο. Οι σκιές είναι άριστης ποιότητας όπως άλλωστε και όλες οι σκιές της Urban Decay. Από την στιγμή που την πήρα δεν έχω χρησιμοποιήσει άλλη σκιά και γενικά με τα χρώματα αυτά μπορείς να δημιουργήσεις look για όλες τις ώρες και μέρες.

6)Finally a left last the product that I’m most excited for, and it couldn’t be other than my Urban Decay Naked 3 pallet. From the moment it came out I have been looking everywhere for it and Yes I found it! This pallet has more romantic shades such as rose gold and other pinky shades. The quality of the eye shadows is perfect such as all the Urban Decay eye shadows. From the moment it arrived I haven’t used another eye shadow it is perfect for day and night looks and for any occasion.

Τα λέμε σε επόμενο ποστ!!!

See you!!!


Xo Xo

You May Also Like

0 σχόλια

Θα χαρώ πολύ να διαβάσω τα σχόλια σας!!! Αν σας άρεσε η δημοσίευση μου κάντε την share στο facebook αυτό θα με έκανε πολύ χαρούμενη. Ευχαριστώ πολύ και τα λέμε σε επόμενο post.