Spring Lover Tag

by - Απριλίου 13, 2014

Γεια σας κορίτσια μου!!! Από ότι έχετε καταλάβει είμαι ερωτευμένη με την Άνοιξη οπότε όταν είδα πως με έχουν κάνει tag  το κορίτσια από το Beautyshots στο πιο Ανοιξιάτικο tag από όλα ήμουν πολύ ενθουσιασμένη!!!! Για πάμε να δούμε λοιπόν τις απαντήσεις μου!!!


Οι κανόνες : 
· Αναφέρεις το άτομο που σε έκανε tag 
· Απαντάμε στις ερωτήσεις , και γράφουμε 3 ερωτήσεις επιπλέον σχετικά με την άνοιξη
· Κάνουμε tag 10 κοπέλες 
· Τις ενημερώνουμε 

Οι ερωτήσεις : 
1) Ποιό είναι το αγαπημένο σου σχέδιο για τα νύχια σου την άνοιξη ? 

Μπορώ να πω ότι το τελευταίο καιρό έχω τρέλα με τα διάφορα σχέδια αλλά αυτό που αγαπώ περισσότερο είναι το Chevron.

 2) Ποιό χρώμα κραγιόν θεωρείς must για την άνοιξη ? 

Γενικά θα έλεγα το ροζ, αλλά τώρα τελευταία έχει αρχίσει να μου αρέσουν και οι πιο κοραλλί αποχρώσεις.

3) Ποιό χρώμα γενικά σε "εμπνέει " για την άνοιξη ? 

Μάλλον το τιρκουάζ και το baby pink.

4) Αγαπημένο outfit για την άνοιξη ? 

Τζίν, oxford style παπούτσια, ανάλαφρο κοντομάνικο, γενικά όμως φοράω και πολλές φούστες την άνοιξη.

 5) Αγαπημένο ανοιξιάτικο αξεσουάρ?

Τα μεγάλα κολιέ σε πιο παλ αποχρώσεις.

 6) Αγαπημένο ανοιξιάτικο φρούτο  ? 

Θα έλεγα τις φράουλες αλλά γενικά μου αρέσουν όλα τα φρούτα.

7)Ποιά μυρωδιά σου θυμίζει άνοιξη ? 

Άνοιξη μου θυμίζουν γενικά όλα τα ανθισμένα δέντρα.

 8) Τί σου αρέσει πιο πολύ σε αυτήν την εποχή ? 

Το ότι έχει πολλές ηλιόλουστες μέρες χωρίς να κάνει υπερβολική ζέστη, είναι η κατάλληλη εποχή για ατελείωτες βόλτες και ακόμη όλα είναι πιο όμορφα, ανθισμένα και χρωματιστά.

9) Ποιό είναι το αγαπημένο σου λουλούδι ? 

Οι ορχιδέες αλλά και το γιασεμί γιατί μυρίζει υπήρχα.


Οι ερωτήσεις της Μαρίας και της Χαράς:

1) Πες μας την ωραιότερη εμπειρία που έχεις ζήσει την περίοδο της άνοιξης . 

Δεν μπορώ να αναφερθώ σε κάτι συγκεκριμένο αλλά γενικά οι ωραιότερες εμπειρίες είναι από ανοιξιάτικες εκδρομές και ταξίδια.

2) Τί αρώματα προτιμάς να φοράς την άνοιξη ? 

Λουλουδάτα και φρέσκα!!!

3) Ποιό είναι το χρώμα που πάντα συνδυάζεις με τα ρούχα σου αυτήν την εποχή ?

Το rose gold μετράει (???) γιατί φορώ κοσμήματα σε αυτή την απόχρωση καθημερινά.

Οι δικές μου ερωτήσεις:

1)Τι χρώματα προτιμάτε να βάφετε τα νύχια σας την Άνοιξη?
2)Ποιος πιστεύεις είναι ο πιο «ανοιξιάτικος» προορισμός κατά την γνώμη σου?
3)Αρχίζεις να ψωνίζεις και εσύ καλοκαιρινά από την αρχή της άνοιξης και ας έχει κρύο ακόμα? 


Τα κορίτσια που κάνω tag


Περιμένω τις απαντήσεις σας!!!

Χο Χο

You May Also Like

0 σχόλια

Θα χαρώ πολύ να διαβάσω τα σχόλια σας!!! Αν σας άρεσε η δημοσίευση μου κάντε την share στο facebook αυτό θα με έκανε πολύ χαρούμενη. Ευχαριστώ πολύ και τα λέμε σε επόμενο post.