"It's Christmas Time" tag

by - Δεκεμβρίου 23, 2013

Γεια σας κοριτσάκια μου!!! Τι κάνετε? Τα Χριστούγεννα είναι έξω από την πόρτα μας σχεδόν και είμαι super ενθουσιασμένη!

Σήμερα σας έχω ένα άκρως Χριστουγεννιάτικο tag στο οποίο με πρόσθεση η Τζένη από το tzen89 και την ευχαριστώ πολύ!



1)Ποια είναι η αγαπημένη σου Χριστουγεννιάτικη ταινία;
Όλα τα Home Alone!!!  Τα βλέπω από παιδί με τον αδερφό μου.

2)Ποια μυρωδιά σου θυμίζει έντονα Χριστούγεννα;
μμμ δεν νομίζω ότι κάποια μυρωδιά μου θυμίζει Χριστούγεννα ιδιαίτερα…. ίσως η κανέλα…

3)Ποιο ήταν το καλύτερο δώρο Χριστουγέννων που πήρες ποτέ;
Ένα κινητό τηλέφωνο που ήθελα πολύ και ήταν τεράστια έκπληξη όταν μου το πήρε η μαμά μου. 

4)Αγαπημένο σου γιορτινό τραγούδι;
Τρελαίνομαι για τα Χριστουγεννιάτικα της Celine Dion. Και ποιο συγκεκριμένα για το The Magic of Christmas Day, και αντιγράφοντας τη Τζένη σας βάζω και το βιντεάκι.

5)Η καλύτερη ανάμνηση που είχες ποτέ την περίοδο των Χριστουγέννων;
Τα Χριστούγεννα το 2009 που πήγαμε οικογενειακός στο Berchtesgaden στη Γερμανία και ήταν μαγικά.

6)Ποιο είναι το αγαπημένο σου Χριστουγεννιάτικο γλυκό;
Αν και δεν έχω αποπειραθεί να φτιάξω ποτέ, μου αρέσουν τρελά οι δίπλες. Δεν θα πω βέβαια όχι και στα υπόλοιπα.

7)Αστέρι ή αγγελάκι στην κορυφή του δέντρου;
Αστέρι!!!!!

8)Αληθινό ή ψεύτικο δέντρο;
Ψεύτικο ανέκαθεν.

9)Χρωματιστά ή άσπρα λαμπάκια;
Άσπρα φυσικά.

10)Τι κάνεις συνήθως την παραμονή των Χριστουγέννων;
Δεν κάνω κάτι συγκεκριμένο κάθε χρόνο. Το μόνο σίγουρο είναι ότι θα είμαι με την οικογένεια μου.


11)Τι σου αρέσει να κάνεις περισσότερο από οτιδήποτε άλλο την περίοδο των γιορτών;
Να πηγαίνουμε με την μητέρα μου για ψώνια και γενικά να περνώ ευχάριστα με κοντινά μου πρόσωπα.
12)Τι μακιγιάζ θα επιλέξεις να κάνεις φέτος για τα Χριστούγεννα;
Δεν έχω ιδέα ακόμα, θα προκύψει από το τι θα φορέσω και το πώς θα κάνω τα μαλλιά μου.

13)Πότε και πως έμαθες την αλήθεια για τον Άγιο Βασίλη;
Δεν θυμάμαι καθόλου, ίσως γύρω στα 6-7.

Τα blog που κάνω Tag:
to makeup mou
drugstore and bargain lover
pelis beautyblog
nickypan
viniettas



Αυτά λοιπόν για μένα. Σας εύχομαι σε όλους ευτυχισμένα Χριστούγεννα και ότι επιθυμείτε!!!


Xo Xo 

You May Also Like

0 σχόλια

Θα χαρώ πολύ να διαβάσω τα σχόλια σας!!! Αν σας άρεσε η δημοσίευση μου κάντε την share στο facebook αυτό θα με έκανε πολύ χαρούμενη. Ευχαριστώ πολύ και τα λέμε σε επόμενο post.